Fotorelacja z Konferencji Włoski i polski rynek żywności – to trzeba wiedzieć

W dniu 10 lutego 2021 r. odbyła się Konferencja „Włoski i polski  rynek żywności – to trzeba wiedzieć” zorganizowana przez Polską Izbę Biznesową we Włoszech CAPI wraz z partnerami Centrum Prawa Żywnościowego| Food Law,  Kancelaria RPMS,  Prokonsument, EIT Food,  FOOD LAW LATEST oraz partnerem technicznym  Kiss The Rat sp. z o. o.

W Konferencji brało udział wielu przedsiębiorców z Polski, Włoch i innych krajów europejskich.

W bloku polskim wystąpienia z prelekcjami mieli m.in.:

  • Ewa Trzcińska, Prezes CAPI
  • Avv. Pasquale Laurenzano, Konsul Honorowy w Bolonii, honorowy członek CAPI
  • Avv. Cesare Varallo, Food Lawyer  
  • Anna Piela-Dyduch, Mercatino – Tutto Italiano

Podczas prelekcji można było dowiedzieć się o strukturze rynku spożywczego we Włoszech oraz aktualnych trendach i preferencjach konsumentów.

Pasquale Tornatore, członek Slow Food

Anna Piela-Dyduch z Mercatino – Tutto Italiano w swoim wystąpieniu opowiadała o swoich doświadczeniach w kontaktach biznesowych z Włochami. Prowadzenie sklepu w Polsce z włoską żywnością jest dla mnie marzeniem, które urealniła. Oferuje Polakom szeroki wybór produktów najwyższej jakości.

Anna Piela-Dyduch z Mercatino – Tutto Italiano

Milda Kraużlis, EIT Food w swojej prelekcji omówiła szczegółowo tematykę EIT Food – wsparcia innowacji w sektorze rolno spożywczym…

Milda Kraużlis, EIT Food

… a Karolina Pruchniewicz z Kancelarii RPMS odpowiedziała na pytanie
dlaczego warto rozwijać i inwestować w żywność ekologiczną, etyczną i slow?

Karolina Pruchniewicz, Kancelaria RPMS

Dziękujemy Pani Ewie Trzcińskiej, Prezes CAPI za zaproszenie naszej redakcji do udziału w konferencji oraz możliwość wygłoszenia przez naszą redaktor naczelną Elżbietę Jachymczak prelekcji na temat roli mediów, jako narzędzia wspierania europejskich biznesów.

Z ogromną przyjemnością redakcja Dwumiesięcznika Business Intelligence była jednym z wielu patronów tego wyjątkowego wydarzenia.

Patronat medialny

Po części panelowej odbyły się popołudniowe spotkania B2B z dobranymi do profilu działania partnerami biznesowymi. A wszystko po to, aby wesprzeć i skutecznie promować firmy zainteresowane wejściem na rynek polski czy włoski.